Сучасні психолого-педагогічні підходи до розвитку обдарованості школярів. Проблеми, пошуки, знахідки

03.04.18 відбулася педрада на тему «Сучасні психолого-педагогічні підходи до розвитку обдарованості  школярів. Проблеми, пошуки, знахідки». Вікторія Андріївна Смирнова, заступник директора школи з НВР, почала обговорення з крилатого вислову «Учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити». (К.Д. Ушинський)

Фотозвіт

Вона зазначила, що одним із пріоритетних напрямів політики нашої держави є турбота про обдаровану та талановиту молодь, її творчий, інтелектуальний, духовний та фізичний розвиток. Помітні перетворення відбуваються у вітчизняній системі освіти, змінилося й ставлення до учнів з неординарними здібностями. Тому на часі пошук обдарованих дітей з метою підтримання їхнього розвитку. Вікторія Андріївна провела дослідження щодо виявлення обдарованості учнів  школи за допомогою тестів. Нагадала вчителям, що обдарований учень – це не тільки дар, але й випробування для вчителя. Обговорення продовжила Саханда С.М., вчитель англійської мови («Робота з батьками обдарованих дітей. Роль сімейного виховання у формуванні особистості учня»). Світлана Миколаївна запросила Жукову Олександру Андріївну, матір учениці 8-А класу, як приклад роботи батьків з обдарованими дітьми. Олександра говорила про необхідність бути зацікавленим долею дитини. Вона підтримує тезу, що всі діти – талановиті. Заворотнюк В.І., учитель початкових класів, наголосила на важливості ролі класного керівника в системі виявлення, розвитку та виховання обдарованих учнів. А Янчук В.П., учитель фізкультури, звернув увагу, щоб досягти відмінних результатів, потрібно постійно виявляти активність і при цьому підвищувати навантаження. Слухай Т.І., учитель географії, предмета «Навколишній світ», економіки підкреслила, що талановитим дітям, крім усього іншого, необхідна ще й значна фінансова підтримка. Заброцька І.М., вчитель зарубіжної літератури, російської мови, художньої культури, розказала про стратегії підготовки здібних дітей до участі в предметних олімпіадах. Дуже важливою є роль факультативів та гуртків у підвищенні ефективної роботи з обдарованими дітьми. Про це у своїх доповідях зазначили Сахарук М.М., вчитель математики, та Міхєєва С.Л., вчитель музичного мистецтва. Багато було сказано про позитивну сторону роботи колективу школи. Але чи все так добре у нас у роботі з обдарованими дітьми? Є куди рости і чому вчитися. Ми продовжимо свій пошук і  вірю, що досягнемо нових відкриттів та здобутків.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*