Правила  поведінки в ситуації конфлікту

–          Вирішуй проблему в теперішньому часі, не згадуючи про минулі образи і конфлікти.

–          Будь відкритим у спілкуванні, доброзичливим,  прагни до створення клімату взаємної довіри.

–          Спробуй  поставити себе на  місце опонента.

–          Не говори образливих слів, не вживай негативних епітетів.

–          Висловлюй і аргументуй свої наміри і плани у випадку незадоволення вимог (! Але ні в якому разі не погрожуй!).

–       Будь готовим подолати самолюбство, амбіції, визнати власну неправоту в тих чи інших питаннях і позиціях

В конфлікті завжди винуваті обидві сторони

На примирення йде той, хто моральніший, мудріший, сильніший духом

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*